Supervuoro Verkkolehti »

Kysymyksiä

Viestejä
526
Miten saan tehtyä tuosta Ylen uutiset, tai jostain muusta osiosta sellaisen, ettei niiden viestit näy Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit -kohdassa? Ylen uutisiin tulee hirveällä vaihdilla ihan turhaa uutisdadaa, enkä haluaisi sitä uusissa viesteissä nähdä.
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

Saako tuota uloskirjautumista jotenkin säädettyä pidemmäksi, kun tuntuu kokoajan loikkaavan ulos, vaikka päivittääkin sivuja välillä?
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

Kysytään samaan syssyyn toinenkin kysymys. Oletteko harkinneet jonkinlaista suppeaa muun urheilun osiota palstalle?

Toki olette voineet jo näitä miettiäkin ja minä vasta palstalle tulleena en niistä tiedä.
 
Viestejä
2,032
Vs: Kysymyksiä

Itsellä on kanssa käynyt idean asteella myös. Meikäläinen ei ns. uusia osioita pysty väsäämään mutta laitan ehdotusta etiäpäin... :)

Edit: itellä ei ainakaan muuta keinoa ole, että kokeile kirjautua tuon "kirjautumisnappulan" kautta tuosta otsikkoriviltä (vai mikähän termi se nyt on) tuossa pesisforumin logon alta. Sieltä ainakin pystyy määräämään istunnon pituuden, vakiona se on 60 minuuttia.
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

jussizz sanoi:
Itsellä on kanssa käynyt idean asteella myös. Meikäläinen ei ns. uusia osioita pysty väsäämään mutta laitan ehdotusta etiäpäin... :)

Edit: itellä ei ainakaan muuta keinoa ole, että kokeile kirjautua tuon "kirjautumisnappulan" kautta tuosta otsikkoriviltä (vai mikähän termi se nyt on) tuossa pesisforumin logon alta. Sieltä ainakin pystyy määräämään istunnon pituuden, vakiona se on 60 minuuttia.

Ok, kiitos vinkistä. Tähän asti olen tuonne oikeaan yläkulmaan työntänyt nuo tunnarit.
 
Viestejä
964
Vs: Kysymyksiä

Hyvä idea! Esim. syksyn tullen kohta kun pesäpallot vetäytyy tauoille, vois vaikka kiakosta jotain väitellä 8)
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

Omassa pienessä mielessäni olen pyöritellyt tuota ajatusta, että myös "vieraat" voi anonyymeinä kirjoittaa viestejä. Jos on niin kova halu ja tahto päätyä siihen ratkaisuun, että kirjoittaa viestin tälle palstalle, niin minusta pitäisi olla myös halu rekisteröidä se nimimerkki, millä kirjoittaa.

Minä olen pesäpallon SATUNNAISSEURAAJA ja silti minullakin on oma nimimerkki, millä kirjoitan ja minkä sanomisien takana seison. Toivoisin, että näistä asioista päättävät miettisivät tätä asiaa.
 
Viestejä
2,032
Vs: Kysymyksiä

Itsekin olen kyllä rekisteröitymisen kannalla, se on loppujen lopuksi erittäin pieni vaiva. Eiköhän jos vieraiden keskustelun taso laskee ja tulee ns. Provosointiviestejä enemmälti niin laiteta rekisteröitymispakko :)
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

"Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 120 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista."

Tuollainen tuli, kun yritin viestin laittaa tähän ketjuun. Tuo on tietysti pieni juttu.

Sen ketjun avausten pitää olla kaikille rekisteröityneille käyttäjille avoinna, ilman sitä tämä on todella surkea palsta, eikä tule koskaan kasvamaan mitenkään varteenotettavaksi palstaksi edes pesäpallo-mittarilla.

Palsta on ainakin vielä aivan helvetin pieni, joten sen hallitsemisen ei luulisi olevan ratkaiseva tekijä.

Ja sanottakoon se, että minä palasin vielä palstalle ja tykkään siitä, joten ei näistä kommenteista voi syyttää mitään keltanokka-palstaterroristiäkään.
 
Viestejä
2,032
Vs: Kysymyksiä

Pitää silmäillä mistä moinen "varoittelu" oikein tulee! Turhahan tuo on.
Ja kiitos siitä että täällä olet! Pieni palsta on tosiaankin, mutta sitäkin intohimoisempi ;) Ja toivotaan että kesän mittaan palstalle eksyis myös uutta verta!
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

Lähinnä ajatus ilmoille, mihin suuntaan tuota jatketaan nyt, kun kirjoittajia on tullut lisää. Ykköspesiksessä yhteen ketjuun vai avataanko kaikille seuroille oma? Eihän tämä uusi kysymys ole, mutta aiemmin se ei ollut niin ajankohtainen.

Miten menetellään, kun osa haluaa keskustella vain yhdessä ketjussa kaikki asiat ja osa haluaa keskustella seuransa asiat vain siinä oman seuran ketjussa? Sen voin sanoa, että en itse kuulu kumpaankaan.
 
Viestejä
2,032
Vs: Kysymyksiä

Tuo on hyvä kysymys enkä itsekään osaa tuohon täysin vastata. Kenties homma menee niin että tehdään sarjan yleinen kausikeskustelu + sitten erikseen osalla joukkueista on myös joukkuekohtainen keskustelu. Katsotaan miten homma lähtee rullautumaan :)
 
Viestejä
317
Vs: Kysymyksiä

Saattaahan tännekin http://chat.yle.fi/urheilu/ vielä joku eksyä. Kannattaisiko lähettää sähköpostia, Onhan keskustelijoita siirtynyt mm. tänne pesisforumiin?
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

Minun mielestä tuo nimettömyys (nimimerkittömyys) pitäisi ottaa jotenkin hallintaan. En pidä todellakaan yhtään pahana sitä, että pitää kirjautua ennen kuin voi kirjoittaa palstalle.

Kysymys: Miksi ei voi olla niin, että se nimimerkin rekisteröinti vaaditaan ja sillä nimellä sitten kirjoitetaan?
 
Viestejä
133
Vs: Kysymyksiä

satunnaisseuraaja sanoi:
Minun mielestä tuo nimettömyys (nimimerkittömyys) pitäisi ottaa jotenkin hallintaan. En pidä todellakaan yhtään pahana sitä, että pitää kirjautua ennen kuin voi kirjoittaa palstalle.

Kysymys: Miksi ei voi olla niin, että se nimimerkin rekisteröinti vaaditaan ja sillä nimellä sitten kirjoitetaan?

Olen kyllä samoilla linjoilla tässä. Pitkälle vievää keskustelua on hiukan vaikea saada aikaan, jos vastapuoli kirjoittelee joka toisen viestin eri nimimerkiltä eli käytännössä käy vaan ilmoittamassa asiansa ja tämän jälkeen häipyy kuvioista..
 
Viestejä
526
Vs: Kysymyksiä

Jos pitäisi jonkun Sana on vapaa -osion sellaisena, että sinne voisi kirjoittaa rekisteröitymättä, mutta nämä ns. asiaketjut vaatisivat rekisteröitymisen.

?
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

Käsittääkseni koodissa ei toimi esim. tekstin väri, pitääkö paikkansa? Jos, niin voisiko ylläpito noita muuttaa niin, että toimisi?
 
Viestejä
1,509
Vs: Kysymyksiä

satunnaisseuraaja sanoi:
Minun mielestä tuo nimettömyys (nimimerkittömyys) pitäisi ottaa jotenkin hallintaan. En pidä todellakaan yhtään pahana sitä, että pitää kirjautua ennen kuin voi kirjoittaa palstalle.

Kysymys: Miksi ei voi olla niin, että se nimimerkin rekisteröinti vaaditaan ja sillä nimellä sitten kirjoitetaan?

Voisiko tähän saada ylläpidolta jotain vastausta?

Rekisteröityminen on helppoa ja nopeaa, se ei ole mikään liian iso kynnys. Ja pieni kynnys toisaalta tarvitaan.

En vaan itse pysty ymmärtämään sitä, että kun nimimerkin rekisteröinti ei ole vaikeaa, niin miksi sitä ei voitaisi vaatia.

Nyt ei mitään hörhöviestejä ole ollut, mutta toisena esiintyminen on aina mahdollista, kun ei-rekisteröidyt nimimerkit on sallittuja.

En näe mitään etua siinä, että palstalle voi kirjoitella ilman nimimerkkiä. Toisin päin edut on taas suuret.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös