Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2016

Viestejä
139
Vs: Oulun Lippo 2016

Ei ole Lippoa vastaan mitään, päin vastoin, mutta video nettiin ja heti. Tai sitten selitys, miksi sitä ei ole laitettu/laiteta. Muutenkin on aikamoinen puuhastelun maku, kun nettisivuja ei päivitetä jne.
 
Viestejä
2,807
Vs: Oulun Lippo 2016

Etulukija sanoi:
Observer sanoi:
Onhan se tietenkin harmillista että minä ainoastaan pyydän todistamaan esitetyn väitteen. Myönnän sen olevan liikaa monelle joka uskoo, luulee, toivoo...jne. Pitäydyn kuitenkin edelleen faktoja vaativissa asioissa ainoastaan niiden varassa. Siirtohuhut, huhut rahapulasta...ovat huhuja ja niitä ei tarvitse eikä pystykkään todistamaan. Lienee erittäin helppoa todistaa tälläinen keskustelussa oleva väite joka on sääntönä kirjattu. Miksi ette laita sitä näkyville jos sen kaikki seurat tietävät? Kyllä minä hiljenisin tästä asiasta välittömästi.

Itse en ole minkään seuran edustaja, joten minulla ei kyseistä sääntöä löydy kirjattuna, mutta nimimerkki Hedwig sen säännön laittoi näkyville tuossa aiemmin.

edit. Lisätään vielä sen verran, että tiedän kuitenkin kyseisen säännön olevan olemassa.

Etulukija, käytä vähän järkeäsi. Hedwig oli kopionut säännön alun kilpailumääräyksistä ja loput (sanktio-osan) keksinyt itse.
 

Obese

Vs: Oulun Lippo 2016

Jotakin vaivaa suuresti kun ei pääse näkemään dokumentteja, faktoja, jne...

Soita Jussille ja kysy tuosta sanktiosta.

Kaverin viestihistoriaa kun selaa hiukan taaksepäin niin ne sisältää olettamuksia, arvailuja, spekulaatiota. Kuka heittää ensimmäisen kiven.
 

Vieras

Vs: Oulun Lippo 2016

-sok- sanoi:
Ei ole Lippoa vastaan mitään, päin vastoin, mutta video nettiin ja heti. Tai sitten selitys, miksi sitä ei ole laitettu/laiteta. Muutenkin on aikamoinen puuhastelun maku, kun nettisivuja ei päivitetä jne.

Aikamoinen härkänen yhdestä videosta ja sen toimitusajasta. Oikeasti kiusallista on tuo mainisemasi puuhastelun maku, joka tästä(kin) kieltämättä tulee mieleen.
 
Viestejä
1,518
Vs: Oulun Lippo 2016

Ai talousvaikeudetkin on keksittyjä vaikka seura on itsekin asian myöntänyt? Observer osaa selvästi hyökätä, muttei tajua, että välillä vaikuttaa fiksummalta kun myöntää erheensä!
 
Viestejä
2,807
Vs: Oulun Lippo 2016

Lipon rahapula ei ole keksittyä, Lipon ympärillä on ollut ja tulee olemaan vaikka mitä päättömiä huhuja talousasioihin liittyen. Mitä järkeä on kiistää esimerkiksi Lipon pj. Helasen itse kertomia asioita Lipon talousvaikeuksista? Nousijajoukkue, sijoitus viides, Koplan sijoitus neljäs tai kolmas, ei hullummin.
 
Viestejä
2,807
Vs: Oulun Lippo 2016

Siirtohuhut, huhut rahapulasta......huhuja ei tarvitse todistaa riittää kun levittää huhuja. Kirjoitin tuossa yleisesti faktojen ja huhujen erosta ja todistettavuudesta. Faktaan on olemassa aina todisteet, huhuihin ei ole. Pitää selittää kuin pikkulapselle. Olen jo pari viikkoa sitten nostanut ensimmäisenä palstalle pj. Helasen haastattelun Lipon rahapulasta. Huhut ovat huhuja ja faktat ovat faktoja. Ei minulla ole mitään tarvetta ja halua kiistää faktoihin perustuvaa tietoa Lipon eikä muidenkaan seurojen taloudesta.
 

1x2

Vs: Oulun Lippo 2016

21.8.2016 Oulu - Kouvola ottelupöytäkirjan mukaan ottelu päättyi klo 19.26, joten 36 tunnin säännön mukaan video ottelusta tulisi olla toimitettuna 23.8.2016 klo 7.26 mennessä.

25.8.2016 klo 7.26 mennessä Vimeoon ei ole toimitettu ko. ottelun videota eli Superin sääntöjen mukaan sanktioita on Oulun Lippo Pesikselle kertynyt 5 x 125 euroa eli yhteensä 625 euroa.

Tuo sanktio ei tule parantamaan Oulun Lippo Pesiksen ”toiminnalista tulosta” eikä siten helpottamaan huhuttua rahapulaa.

Nyt voisi pistää tähän myös veikkauksen kuinka suureksi sanktiosumma kasvaa, vai pitäisikö tämä laittaa ”Pesisvakio” -otsikon alle?
 
Viestejä
3,505
Vs: Oulun Lippo 2016

Hidasta on Lipon touhu muutenkin. Viimeinen uutinen Lipon sivuilla on ottelusarjan toisesta ottelusta: Sarja tasoihin...Että sillä tavalla. Mielenkiinto tiedotukseen ja kannattajiin loppui heti hävittyjen ottelujen jälkeen. Ei hyvä.
 
Viestejä
2,807
Vs: Oulun Lippo 2016

Mistä nyt Lipon pitäisi tiedottaa päivittäin? Minä ainakin seuraan muiden joukkueiden pelejä suurelle mielenkiinnolla. On sarjapaikasta taistelua, on mitaleista taistelua ei minua nyt kiinnosta Lipon asiat koska ei siellä tapahdu mitään tiedottamisen arvoista ennen sarjan päättymistä. Lippolaiset huilaavat nyt hetken julkisuudesta, taustalla riittää kyllä töitä ihan tarpeeksi. Yrittäkää löytää joku muu itkun kohde.

https://fi-fi.facebook.com/oulunlippo/
 

xfiles

Vs: Oulun Lippo 2016

Lippo Pesiksen kadonnut video on löytynyt ja samalla sakkokassan kertyminen on pysähtynyt!!!
 
Viestejä
4,356
Vs: Oulun Lippo 2016

http://www.urheilulehti.fi/pesapallo/oululle-uusi-raju-takaisku-kysymyksessa-katastrofi
 
Viestejä
2,807
Vs: Oulun Lippo 2016

Onpa siinä taas repäisty katastrofaalinen otsikko. Jos sitten tai sitten näin mutta kuitenkin. Ootellaan ja katellaan. Oravaa on liikkeellä ja Puputti on jossain ja jos sittenkin.
 
Viestejä
639
Vs: Oulun Lippo 2016

jjjjussi sanoi:
http://www.urheilulehti.fi/pesapallo/oululle-uusi-raju-takaisku-kysymyksessa-katastrofi

Sääli, ja tämä huhu on erittäin uskottava.

Superpesis tarvitsisi Oulua, mutta mitäpä jos Oulussa ryhdyttäisiin yrittämään toisenlaista pesäpallon urotekoa. Siitä voisi tulla ensimmäinen iso paikkakunta, jossa kesän ykkösjoukkuelaji löytyisi naisten puolelta. Oulussa kaikki muu kesäpalloilu on niin lamassa, että loistavan lupaavalla Lipottarien porukalla olisi täysin realistiset mahdollisuudet nousta kaupungin kesäykköseksi.

Oululla on hyvät perinteet 90-luvulta myös naispesäpallossa ja siellä ei ole niin suurta mahdollisuutta sortua hullutteluun rahankäytön kanssa. Naispesäpallo sai aikoinaan paljon huomiota Oulussa. Ja lajinahan se on loistava, osin miespesäpalloa tapahtumarikkaampaa, kiinnostavampaa ja monipuolisempaa.
 
Viestejä
2,807
Vs: Oulun Lippo 2016

Huhu on varmasti uskottava niin kuin huhu yleensä on. Hakkaraisen lähtö ei ole mikään katastrofi. Vikströmin jo vaikeammin paikattava. Tuleeko Orava Ouluun, tuleeko Puputti Ouluun...? Lukkaritilanne on varmasti hankalin ratkaistava. Katastrofia tästä ei saa millään, eikä varmaan lisää lehden myyntiäkään. Nämä pelaajien lähdöt ja tulemiset kuuluvat asiaan. Toisaalta melkein toivoisin tuohon Lipon keulaan vaihdoksia.
 
Viestejä
2,807
Vs: Oulun Lippo 2016

Jotain muuta kuin nyt päättyneellä kaudella. Nimilistaa minulla ei ole esittää, eiköhän se valkene jouluun mennessä.
 

sepi

Vs: Oulun Lippo 2016

Tämä Arffman on ihan pelle ukko.Heittelee noita huhujaan pitkin vuotta ja kohalleen osuu ehkä 10 %:sta heitoistaan.Hakkarainen on täysin paikattavissa ja jopa Vikstömikin.Lukkari pitäis jostain saada jos Huuskonen lopettaa.Jos pelaajabudjetti on sama niin tarkoittaa sitä, että jos 3 miestä lähtee niin 3 hyvää miestä mahdollista saada tilalle.Tuo urheilulehden otsikointi muutenkin oksettaa.Kaikki on niin niin dramaattista aina vaikkei oikeasti oliskaan.Uskon, että Lipossa katsotaan tilanne rauhassa ja etsitään huolella paikkaajat lähtijöille.Saa siinä sitten Arffmannin höpöttäjä katastfoineen pitkän nenän.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös