Supervuoro Verkkolehti »

C-D-juniorit pesäpallokentillä

KOP

C-D-juniorit pesäpallokentillä

Onko tietoo millaiset porukat ovat toissa vuoden loppuottelijoilla Vimpelin Vedolla ja Lappeenrannan Pesäyseillä
Tulevan kauden C-pojissa ?
 
Viestejä
569
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

KOP sanoi:
Onko tietoo millaiset porukat ovat toissa vuoden loppuottelijoilla Vimpelin Vedolla ja Lappeenrannan Pesäyseillä
Tulevan kauden C-pojissa ?

http://www.pesaysit.fi/2016/09/22/pesa-ysien-c-pojille-aluemestaruus/

En tiedä sen tarkemmin mutta molemmilla jälleen varmasti kovat jengit tulossa
 

Pesäpallotietäjä

Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Kyllä semmoista huhua kuullut liekö sitten totta siitä en tiedä?
 

Heikki

Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Helsingin punamustien kerrotaan myös tarjonneen Levälle sopimusta.
 
Viestejä
569
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Heikki sanoi:
SMJ kerrotaan myös lähestyneen Levää.

Tuota en kyllä usko, missä näin kerrotaan? minun tietääkseni SMJ:llä on jo nyt hyvä ja valmis nippu. Minä taas olen kuullut että SMJ:n B-poikiin on tullut pelaajia Härmästä
 
Viestejä
569
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Pesäpallotietäjä sanoi:
Kyllä semmoista huhua kuullut liekö sitten totta siitä en tiedä?

jep minäkin kuullut huhuja, kun kuulemma opiskelee siellä tällä hetkellä. ja miksi ei kun nyt Riku Niemikin lähti sieltä pois Alajärvelle niin hyvin avautuu paikka Levälle. Noh saa nähdä onko huhut totta, eiköhän sekin selviä :)
 
Viestejä
1,328
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

pesistieto sanoi:
Heikki sanoi:
SMJ kerrotaan myös lähestyneen Levää.

Tuota en kyllä usko, missä näin kerrotaan? minun tietääkseni SMJ:llä on jo nyt hyvä ja valmis nippu. Minä taas olen kuullut että SMJ:n B-poikiin on tullut pelaajia Härmästä

pesistieto sanoi:
Pesäpallotietäjä sanoi:
Kyllä semmoista huhua kuullut liekö sitten totta siitä en tiedä?

jep minäkin kuullut huhuja, kun kuulemma opiskelee siellä tällä hetkellä. ja miksi ei kun nyt Riku Niemikin lähti sieltä pois Alajärvelle niin hyvin avautuu paikka Levälle. Noh saa nähdä onko huhut totta, eiköhän sekin selviä :)

Hehe, muutamat kirjautumattomat vie täällä, pesistieto, sua niinkuin kuori ämpäriä :) Itse aiheeseen; Levä on tehnyt jo sopimuksen KaMan kanssa, joten SoJyt, PuMut ja SMJ:t saa odotella miehen kiinnittämistä tuleville kausille.
 

Pesäpallotietoa

Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Eiköhän levä ole kaman riveissä vielä ensi kautenakin eikä ole lähdössä minnekkään .
 
Viestejä
569
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Masce sanoi:
pesistieto sanoi:
Heikki sanoi:
SMJ kerrotaan myös lähestyneen Levää.

Tuota en kyllä usko, missä näin kerrotaan? minun tietääkseni SMJ:llä on jo nyt hyvä ja valmis nippu. Minä taas olen kuullut että SMJ:n B-poikiin on tullut pelaajia Härmästä

pesistieto sanoi:
Pesäpallotietäjä sanoi:
Kyllä semmoista huhua kuullut liekö sitten totta siitä en tiedä?

jep minäkin kuullut huhuja, kun kuulemma opiskelee siellä tällä hetkellä. ja miksi ei kun nyt Riku Niemikin lähti sieltä pois Alajärvelle niin hyvin avautuu paikka Levälle. Noh saa nähdä onko huhut totta, eiköhän sekin selviä :)

Hehe, muutamat kirjautumattomat vie täällä, pesistieto, sua niinkuin kuori ämpäriä :) Itse aiheeseen; Levä on tehnyt jo sopimuksen KaMan kanssa, joten SoJyt, PuMut ja SMJ:t saa odotella miehen kiinnittämistä tuleville kausille.

eli pelaa siis kaman b-pojissa ja suomarissa?
 
Viestejä
569
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Kyllä minä nuo tiesin ettei SMJ tai PuMu liity mitenkään Levään, mutta ajattelin että tuo olisi mahdollinen yhtälö koska hän opiskelee Sotkamossa, mutta juu jos on tehnyt sopimuksen Kaman kanssa niin ei siinä sitten
 
Viestejä
329
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Tiistaina 10.1. käynnistyi ilmoittautuminen C-poikien ja -tyttöjen SM-sarjoihin. Ilmoittautumisaika päättyy ke 1.2.2017. Laitelkaapa julki tietoja seurojen päätöksistä osallistua sarjoihin tai tehdyistä ilmoittautumisista.
 

Dmflkj

Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Pystyyn palanut sanoi:
pesistieto sanoi:
Kauden 2016 C-poikien suomenmestarit missä mahtavat mennä kaudelle 2017? jollakin tietoa?

Niko Ehto
Ville Heinola
Joona Iivonen
Anton Karra
Arttu Kiviluoma
Veeti Lehtinen
Joni Levä
Jami Mäkinen
Jonne Mäkinen
Santeri Mäntylä
Aleksi Pajuniemi
Juho Siren
Topias Suonpää
Joe Vartiamäki
Leevi Viitala

Joona Iivonen ainakin harjoittelee Pöytyän ykköspesisjoukkueen ryhmässä sopimuspelaajana (http://www.pesis.fi/?x21605=25619006), mutta missä pelaa ensi kaudella junioripelejä, sitä ei ole kerrottu. Kankaanpäässä on muuten hyvä määrä B-poikia ja C-poikia ensi kaudelle.
Vissiin Iivonen ensi kaudella pelaamassa turussa b-junnuissa.
 
Viestejä
275
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Onko missään C-poikien harkkapelien tuloksia? Kenelläkään tietoa miten pelit menneet?
 
Viestejä
329
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Kotkan talviturnauksen C-nuorten päivän 2.2. tulokset:
http://haminanpalloilijat.net/uutiset-cat/189-oma-saastopankki-talviturnaus-2-5-2-2017-tulokset
 
Viestejä
329
Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

C-poikien SM-leirikarsintasarjaan ilmoittautuminen päättyi keskiviikkona ja eilen julkistettiin sarjaan ilmoittautuneet 32 joukkuetta. Määrä on pitkän aikavälin keskiarvoa ja yksi enemmän kuin viime vuonna. Karsintasarja pelattaneen jälleen kuudessa viiden-kuuden joukkueen lohkossa, joista kustakin suoraan kolme leirin kilpasarjaan ja neloset karsimaan kahdesta paikasta.

Karttaa katsomalla järkevä lohkojako voisi olla tällainen:
"Pohjoislohko": Oulu, Kempele, Tyrnävä, Pattijoki, Ylivieska
"Etelä-Pohjanmaan lohko": Koskenkorva, Seinäjoki, Alavus, Alajärvi, Vimpeli1, Vimpeli2
"Satakunnan lohko": Eurajoki, Ulvila, Pomarkku, Kankaanpää1, Kankaanpää2
"9-tien lohko": Turku, Pöytyä, Jokioinen, Tampere, Jyväskylä
"Etelälohko": Helsinki, Hyvinkää1, Hyvinkää2, Lahti, Kouvola, Hamina
"Itälohko": Imatra, Kitee, Joensuu, Siilinjärvi, Sotkamo

Tämä ei kuitenkaan ole virallista tietoa, katsotaan kuinka käy.

Kahden vuoden takaisista D-poikajoukkueista kuvioissa ovat mukana lähes kaikki kilpasarjajoukkueet (19/24) ja paljon pelisarjaakin pelanneita (12). Kärkipäästä ovat kadonneet Haapajärvi (suuri osa pelaajista viime vuoden tapaan Sotkamossa), Simo (leveys ei riitä, ei juuri siirtoja), Ruovesi (pelaajat siirtyneet Manseen), Espoo (leveys ei riitä), Seinäjoki 2 (leveys ei riitä). Uusi tuttavuus tällä tasolla on ainoastaan Alavus, jossa on jo muutaman vuoden ollut runsaasti näiden ikäluokkien poikia.

Mainittujen siirtojen lisäksi pelaajaliikennettä on ollut Pohjois-Pohjanmaalla seurojen välillä moneen suuntaan ja Etelä-Karjalassa Lappeenrannan pojat ovat siirtyneet Imatran riveihin. Siirrot lähialueen seuroista ovat mahdollistaneet toiset joukkueet Kankaanpäähän ja Vimpeliin.
 

Kääntövarsi

Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Pystyyn palaneelta ihan hyvät lohkojaot tosiaan karttaa katsomassa. Näissä pitää vaan käyttää järkeä, että parhaat joukkueet pääsee leirille. Esim jos lohkot olisivat noin Pohjoislohkosta menisi jatkoon yksi hyvä joukkue, Ylivieska (olettaen että 3 jatkoon) ja kaksi huonoa joukkuetta. Kun taas Itälohkosta menisi jatkoon 3 hyvää joukkuetta ja tippuisi vielä kaksi hyvää joukkuetta.

Tarkoitan siis, että olisi korkea aika vähän tutkia taustoja, että minkätasoisia joukkueita mihinkin lohkoihin laitetaan. Ei kävisi niin, että yksi joukkue kävelee kaikkien yli jaksoin 35-1, 41-0. Parasta olisi, että jokaiseen lohkoon saataisiin muutama hyvä joukkue, muutama keskitason jengi ja yksi heikko.
 

???

Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

Katteliks miten Lipon pojat pärjäs vime kesänä ?
Pärjäskö Ylivieska niille ?
Mietiippä uudelleen...
 

Kääntövarsi

Vs: C-D-juniorit pesäpallokentillä

??? sanoi:
Katteliks miten Lipon pojat pärjäs vime kesänä ?
Pärjäskö Ylivieska niille ?
Mietiippä uudelleen...

Eri ikäluokat. Lipolla huippu -00 ikäluokka. Oletko katsellut miten pärjäsivät viimeksi -01, -02 ikäluokassa verraten ylivieskaan? Mietippä uudelleen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös