Supervuoro Verkkolehti »

B-poikien SM-sarja 2015

jyyristi

Vs: B-poikien SM-sarja 2015

eli kurinpitäjän kohtalokas ennakkopäätös on tehty jo miesten Superpesiksen ottelun jälkeen. Itse olen nähnyt tuon tilanteen ja se on samantyyppinen ja myös tuomio samanlainen eli mentiinkö tässä B-poikien ottelussa jo aikaisemman ratkaisun mukaan? Mutta onko se oikea? Mielestäni molemmissa tapauksissa totaalisen väärä, tässä juniorimatsissa aivan totaalisen väärä.
 

niin no

Vs: B-poikien SM-sarja 2015

jyyristi sanoi:
Mielestäni molemmissa tapauksissa totaalisen väärä, tässä juniorimatsissa aivan totaalisen väärä.

Olen samaa mieltä.
 
Viestejä
17
Vs: B-poikien SM-sarja 2015

Oli ihan pesäpallon sääntöjen mukaista että puheoikeuden käyttäjä vastaa jos suuri joukko omasta joukkueesta hölmöilee. Mutta rangaistuksista olen eri mieltä, näin olisi pitänyt mennä vähintään:

KPL:n pelaaja joka tönäisee+vastustajan puheoikeuden käyttäjä: vähintään 5 ottelun pelikielto molemmille(sama)
Vähäkyrölle tuntuva sakko, vaikka vanhemmat yleensä rahoittaa junioritoimintaa, on tällaisten välttämiseksi annettava tuntuva sakko, että tätä ei hyväksytä. Ei pidä osoitella sormella vain sen vuoksi, että juniorijoukkue lopettaa taloudellisiin vaikeuksiin.

Lisähuomiona seuraavaa...kurinpitopäätöksessä on Pelaaja X ja Pelaaja Y....mistä tämä kertoo? Vaihtoehtoja on kaksi...
1)Alaikäisten pelaajien nimiä ei saa julkaista, jos näin, on todella naurettavaa
2)Tönäisystä on tehty rikosilmoitus
 

Jeppisjee

Vs: B-poikien SM-sarja 2015

Kannus pelasi yllättävän hyvän kauden. Varsinkin heidän jokeri joonas riihimäki oli uskomaton.
 

jyyristi

Vs: B-poikien SM-sarja 2015

Pesäpalloliiton johtokunnan päätöksellä (10.10.) Vähänkyrön tapahtumat tutkitaan uudelleen. Ainoa oikea päätös asiassa tähän mennessä. Toivottavasti huomio kiinnittyy myös Vähänkyrön provosoivaan pelaajaan sekä toiseen pelinjohtajaan.
 

Kossi

Vs: B-poikien SM-sarja 2015

jyyristi sanoi:
Pesäpalloliiton johtokunnan päätöksellä (10.10.) Vähänkyrön tapahtumat tutkitaan uudelleen. Ainoa oikea päätös asiassa tähän mennessä. Toivottavasti huomio kiinnittyy myös Vähänkyrön provosoivaan pelaajaan sekä toiseen pelinjohtajaan.

Molempiin pelinjohtajiin pitäisi. Kyllä siinä viuhkamieskin oli Eskelisen suuhun mennä
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös