Supervuoro Verkkolehti »

Musiikki

Viestejä
1,846
Vs: Musiikki

Ganes on ikisuosikki. Albert vai Ile, minulle ei ole suurta merkitystä.

http://www.youtube.com/watch?v=bU16Jt5BdPw&feature=share
 
Viestejä
3,478
Vs: Musiikki

Humppa helvetti! Hiano lista! :D

Pari biisiä tohon voisin lisätä, mutta en ole löytäny niitä Youtubesta tahi muualta. Eli KPL:n "se on koo, se on pee, se on äl, se on meidän kopla..." Toi oli joskus linkitetty KPL:n sivuille, mut ei taida olla enää?

Sitte tosi vanha 80- 90-luvulta, Loimaan Palloilijoitten biisi! Olen sitäki joskus aikoinaan huvikseen ettiny. Se meni silleen et "älpee, älpee, loimaan älpee, tänään älpee iskee ja taistelee...."

;D
 
Viestejä
64
Vs: Musiikki

Kas kiitos! :)

KPL'n suht uusi (201x ?) biisi oli minunkin muistaaksein KoPLan nettisivulla kun se julkaistiin, ei enää muista miten se meni; lieneekö tuo sama mistä on pikku pätkiä mm. noissa KPL'n JuuTuubin (www.youtube.com/user/Pallonlyojat/videos) juoksukoosteissa..?

Vimeosta matsivideoita katsoessa korvaan tartui kans Saarikentällä soiva kappale, jossa laulettiin about "Vimpelin Veto, se on sellainen peto.." (Riimeissä ei ainakaan oo säästelty :D )
Sitäpä myöskään ei oo löytynyt netistä..

Mutta tuli mulle aika puskista että alempienkin sarjojen joukkueilta löytyy piukeita kannatuslauluja, niinkun vaikka Lohi-Pesis ja SiiPe -rallit..!
 
Viestejä
3,478
Vs: Musiikki

Tarja Turusen jälkeen menny kyl koko ajan huonommaks.... Oceanborn ja Angels falls first on edelleen parhaat albumit! Ootteks ollu muuten nyt viime aikoina keikoilla? Vetääkö ne noilta levyiltä enää biisejä ollenkaan?? Itte ollu ainoastaan kerran, sillon aikaan Tarja Turunen.

Elven path :)

Noh, mun keikka-kalenterissa Kauko Röyhkä, Lauri Tähkä ja Costello Hautamäki. Ne futaa ;)
 
Viestejä
1,328
Vs: Musiikki

Tikka sanoi:
Tarja Turusen jälkeen menny kyl koko ajan huonommaks.... Oceanborn ja Angels falls first on edelleen parhaat albumit! Ootteks ollu muuten nyt viime aikoina keikoilla? Vetääkö ne noilta levyiltä enää biisejä ollenkaan?? Itte ollu ainoastaan kerran, sillon aikaan Tarja Turunen.

Vetävät taas, kun Floor Jansen otti solistin paikan. Olzonhan ei suurinta osaa noista pystynyt laulamaan mitenkään järkevänkuuloisesti. Oceanbornilta ja Angels Fall Firstiltä kuitenkin vähemmän kuulee enää vedettävän biisejä, enemmän on Wishmasterilta tai Century Childiltä.
 
Viestejä
3,478
Vs: Musiikki

No, pääseeköhän Pertti Kurikan nimpparit viisuihin?? 3 biisiä, ja sitte esiintyvät... Löin 50 eur sen puolesta että pääsevät finaaliin. Ohan siinä semmosta "lordi-ainesta". Ei ny varsinainen perinteinen euroviisu, enkä henk.koht tykkää punkista juurikaan, mutta toivotaan, toivotaan! :)
 
Viestejä
1,328
Vs: Musiikki

Tulipa oltua Nightwish-risteilyllä ja vetivätpä aika huiman keikan! Soittivat jälkimmäisellä risteilyllä useampiakin vanhoja mahtavia biisejä. Esimerkiksi Wishmaster tuli livenä ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2012! Samaten Stargazers on nostettu tälle uudelle kiertueelle listoille! Romanticide ja Ever Dreamkin toimivat jäätävän hyvin...
 
Viestejä
1,846
Vs: Musiikki

Masce sanoi:
Tulipa oltua Nightwish-risteilyllä ja vetivätpä aika huiman keikan! Soittivat jälkimmäisellä risteilyllä useampiakin vanhoja mahtavia biisejä. Esimerkiksi Wishmaster tuli livenä ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2012! Samaten Stargazers on nostettu tälle uudelle kiertueelle listoille! Romanticide ja Ever Dreamkin toimivat jäätävän hyvin...

Mukava kuulla. Itsellä on liput Ratinan keikalle heinäkuun viimeisenä. Ja myös edellisen viikon lämmittelykeikalle (AC/DC) Hämeenlinnaan. :)
 
Viestejä
3,478
Vs: Musiikki

Jees, joka toinen mun face-kavereistakin tuntu olleen Kantolassa, postauksista päätellen... :) Veitivät siis näitä vanhoja klassikko-biisejäkin, hyvä! Iron Maidenin keikalla aikanaan Sonyspheressa mua korpes kun vetivät vaan uusia, joita en silleen enää tunne... Number of the beast, Hallowed btn ja pari muuta tunnistin. Muuten vetivät vaan parin uusimman albumin biisejä, joita en ollu muutamaa lukuunottamatta kuullut ollenkaan... Ei siinä mutta ku olin just latautunu pikkupäissään huutaa Aces Highta ja Wasted yearsia! ;)

AC/DC:llakin ne parhaat (mun mielestä toki) löytyy noilta vanhemmilta levyiltä. Back in Black, For those about to rock, High voltage ja ihan ehdottomasti paras levy Dirty deeds done dirt cheap! Se niitten eka. Ostin sen aikonaan c-kasettina, ja se rockas! Big balls, Rocker, Gonna be some rockin, Aint no fun, Problem child... Siinä ei huonoa biisiä olekaan! Vetikö yhtään muuten noista biiseistä Kantolas?

Thunderstruckin jälkeen se meni vähän vanhan toistamiseks, paitti Stiff upper lip oli pieni poikkeus!

Essudissulta löytyy kyl biisejä ---joka makuun! ;D
 
Viestejä
1,846
Vs: Musiikki

AC/DC:n Euroopan-kiertueen setti näyttää tältä:

Rock or Bust

Shoot to Thrill

Hell Ain't a Bad Place to Be

Back in Black

Play Ball

Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Thunderstruck

High Voltage

Rock 'n' Roll Train

Hells Bells

Baptism by Fire

You Shook Me All Night Long

Sin City

Shot Down in Flames

Have a Drink on Me

T.N.T.

Whole Lotta Rosie

Let There Be Rock

Highway to Hell

For Those About to Rock (We Salute You)

Minusta settilista meni juurikin noin. Oma suosikkini on ollut aina Hells Bells.
Ja tasan viikon kuluttua Ratinalle.
 
Viestejä
3,478
Vs: Musiikki

Iron Maiden tulossa Suomeen taas kesällä, Hämptöniin. Ittehän olen ja oikeestaan aina ollut enemmän kevyemmän musan ystävä. Riscoa, Suomi-rockia/poppia ja iskelmääkin... Mutta tokihan kaikki jossain vaiheessa kuunteli heavya, ja oltiin kovia jätkiä, mukamas. Pipo silleen korvien päällä ja kuuliksella kirjotettu käteen W.A.S.P ;D ;D Eli siis nuo klassikot AC/DC, Iron Maiden, Mötley Crue & co iskee mullekin!

Saas nähdä vetäsiskö ne nyt niitä tuttuja "vain elämää-hittejä" vai käykö niinku Porin keikalla, notta tunsin ehkä just ne 4 biisiä... ::) Liput on kyl hintavat 85 eur. Viimeks oli muistaakseni Ratinan keikalle 60 eur, kuulemma?

Noinhan noissa usein käy, notta hinnat nousee ja taso laskee.... Onkos kukaan menossa? Voorumin heavy-miehet?? :)

ps. Maidenin yks parhaista mun mielestä: Alex the great! Mutta onkohan ne koskaan vetäny sitä millään keikalla...? :D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös